Statystyki kliknięć oraz analiza odbić
5 lat, 8 miesięcy temu

W systemie mailingowym rozbudowane zostały statystyki skuteczności kampanii. Z jednej strony dodaliśmy informacje o odbitych (niedostarczonych) wiadomościach, a z drugiej o uzyskanych kliknięciach w zawarte w mailach linki. Dzięki temu możliwa jest prawidłowa ocena skuteczności kampanii.

Statystyka ogólna

 

Zestawienie szczegółowe

Listę odbiorców możemy filtrować według zapisanych informacji o kliencie (jak np. przypisanych etykietach), jak również według kliknięć w konkretny link.

Komentarze
5
RSS Google+ Facebook Twitter LinkedIn

Lucid Mailer
Skuteczny e-mail marketing: newslettery, biuletyny, kampanie mailingowe

Lucid CRM
Obsługa relacji z klientem, wewnętrzna komunikacja, sprzedaż indywidualna

Lucid Sale
Wspomaganie sprzedaży detalicznej z dedykowanym sklepem internetowym

Lucid Assistance
Wsparcie posprzedażowe
dla klienta oraz rozwiązywanie problemów

Lucid Panel
Oprogramowanie do zdalnej administracji serwerów dedykowanych

Polityka prywatności i cookies Copyright © 2002-2013 Spacja.com