Tworzenie szablonów wiadomości

Dodaj nowy szablon

Kliknij w zakładkę Szablony w sekcji Ustawienia w dolnej części menu systemu, a następnie wypełnij pole Nazwa.

Zakładka szablonów wraz z edytorem HTML automatycznie się otworzy. 

Wypełnij treść

W dolnej części okna szablonu mamy widoczny edytor HTML do wypełnienia jego treści. Edytując szablon możemy skorzystać z następujących dodatków do treści:

  • Link do pliku- wstawia w treść szablonu link do pliku umieszczonego na serwerze LucidOffice,
    • W tym miejscu można również przesłać plik na serwer,
    • Domyślnie pliki zamieszczone na serwerze są dostępne tylko dla użytkowników danej firmy, natomiast w tym miejscu generowany jest link za pomocą którego dowolna osoba może go zobaczyć,
  • Obrazek - wstawia obrazek z serwera w treść szablonu,
  • Pokaż link do pliku - generuje publiczny link do pliku zamieszczonego na serwerze do dowolnego wykorzystania,
  • Pole opisowe - wstawia w treść szablonu znacznik, który przy wysyłce zostanie zastąpiony wybranym polem opisowym klienta,
  • Zobacz w przeglądarce - wstawia link, który umożliwia wyświetlenie wiadomości w przeglądarce internetowej w przypadku gdy wystąpił problem w kliencie pocztowym użytkownika,
  • Link do aktywacji mailingu- link do specjalnej strony służącej do aktywacji mailingu,
    • Opcja do wykorzystania w przypadku klientów, którzy nie potwierdzili jeszcze chęci otrzymywania od nas mailingu,
  • Link do wypisania/edycji - link obowiązkowy umożliwiający klientowi zrezygnowanie z otrzymywania od nas mailingu.

Wypełnij treść szablonu gotową zawartością

Aby wypełnić treść szablonu gotową zawartością dostarczoną nam w formacie pliku HTML (na przykład dostarczoną nam na zlecenie od innej firmy), należy skorzystać z funkcji Edytuj źródło HTML dostępnej w edytorze i wkleić gotowy kod HTML (źródło dostarczonego nam pliku) do szablonu.

Kliknij w guzik Edytuj źródło HTML dostępny w prawym górnym rogu edytora HTML.

 

Okienko Edytora źródła HTML otworzy się automatycznie.

Skopiuj i wklej zawartość źródła gotowego pliku HTML do okienka edytora.

 

 

Po kliknięciu guzika Aktualizuj treść szablonu zostanie zaktualizowana oczekiwaną przez nas treścią. Po kliknięciu w guzik Zapisz jako nowy, szablon zostanie zapisany i dodany do listy wszystkich szablonów dostępnych dla użytkownika w systemie.

 

Od tej pory nowo utworzony szablon może być używany przy tworzeniu treści dowolnej kampanii marketingowej. Podczas edycji kampanii będzie on widoczny po kliknięciu w dodatek Szablony dostępny po prawej stronie edytora HTML kampanii marketingowej.

Aby dowiedzieć się więcej na temat tworzenia kampanii email marketingowych kliknij w link poniżej.

Dowiedz się więcej...

RSS Google+ Facebook Twitter LinkedIn

Lucid Mailer
Skuteczny e-mail marketing: newslettery, biuletyny, kampanie mailingowe

Lucid CRM
Obsługa relacji z klientem, wewnętrzna komunikacja, sprzedaż indywidualna

Lucid Sale
Wspomaganie sprzedaży detalicznej z dedykowanym sklepem internetowym

Lucid Assistance
Wsparcie posprzedażowe
dla klienta oraz rozwiązywanie problemów

Lucid Panel
Oprogramowanie do zdalnej administracji serwerów dedykowanych

Polityka prywatności i cookies Copyright © 2002-2013 Spacja.com