menu
Wypróbuj za darmo

Polityka prywatności i cookies

Jakie dane o Tobie zbieramy?

  1. Dane zbierane podczas rejestracji - abyś mógł skorzystać z systemów z pakietu LucidOffice (LucidCRM, LucidMailer, LucidSale) będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o Twoje imię, nazwisko, adres email oraz hasło jakiego będziesz używał na naszej witrynie. W przypadku rejestracji jako firma poprosimy dodatkowo o nazwę firmy.
  2. Dane zbierane automatycznie - podczas Twojej wizyty na naszych stronach internetowej, automatycznie zbierane są dane dotyczące Twojej wizyty, np. Twój adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego, itp.
  3. Dane zbierane, gdy kontaktujesz się z nami - gdy kontaktujesz się z nami za pomocą strony internetowej, telefonu, poczty email, itp. przekazujesz nam swoje dane osobowe, np. imię, nazwisko, adres email, itp. 

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

  1. W żadnym wypadku nie będziemy sprzedawali danych zebranych o Tobie podmiotom trzecim. Dane zbierane podczas rejestracji będą wykorzystane wyłącznie do umożliwienia Tobie zalogowania się do naszego systemu. 
  2. Dane zbierane podczas transakcji zakupu będą wykorzystane w celu realizacji transakcji, w tym pobrania od Ciebie pieniędzy. Twoje dane mogą w tym celu być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze w celu obciążenia Twojej karty kredytowej. Firma ta nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu. Podanie tych danych jest obowiązkowe jeżeli chcesz dokonać zakupu.
  3. Dane zbierane automatycznie mogą być użyte do analizy zachowań użytkowników na naszej stronie internetowej. 
  4. Dane zbierane w trakcie korespondencji pomiędzy Tobą, a naszym serwisem będą wykorzystane wyłącznie w celu odpowiedzi na Twoje pytanie.
  5. W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  6. W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu, naruszenia prawa lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

W jaki sposób wykorzystujemy Twoje dane?

  1. Firma Spacja.com Mariusz Goch jest administratorem Twoich danych osobowych i jest odpowiedzialna za ich przetwarzanie, chyba że wyraźnie zaznaczono inaczej w odrębnej umowie o ochronie prywatności. Dane osobowe są przechowywane i przetwarzane zgodnie z wymogami polskiego prawa, w zakresie niezbędnym do działania systemu. Zobowiązujemy się do nieprzetwarzania danych zgromadzonych na serwerach w celach innych niż:
    1. świadczenie Usługi
    2. wykonywanie i odtwarzanie kopii zapasowych
    3. cykliczne testowe odtwarzanie kopii zapasowych w celu sprawdzenia ich poprawności
    4. prób odtwarzania błędów i nieprawidłowości w działaniu Aplikacji zgłoszonych przez Klienta 
  1. Dane zbierane podczas transakcji zakupu będą wykorzystane w celu realizacji transakcji, w tym pobrania od Ciebie pieniędzy. Twoje dane mogą w tym celu być przekazane firmie obsługującej transakcje płatnicze w celu obciążenia Twojej karty kredytowej. Firma ta nie będzie wykorzystywać tych danych w żadnym innym celu. Podanie tych danych jest obowiązkowe jeżeli chcesz dokonać zakupu. 
  2. W przypadku kontroli Generalnego Inspektoratu Ochrony Danych Osobowych, Twoje dane mogą zostać udostępnione pracownikom Inspektoratu zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
  3. W przypadku naruszenia Regulaminu naszego serwisu, naruszenia prawa lub gdy będą wymagały tego przepisy prawa, możemy udostępnić Twoje dane organom wymiaru sprawiedliwości.

W jaki sposób zabezpieczamy Twoje dane osobowe?

Ochronę danych zapewniamy dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym, które wdrożyliśmy w komunikację Aplikacji z przeglądarką internetową. Wszystkie dane wypełniane w trakcie współpracy, a także sam proces rejestracji i logowania realizowany jest z użyciem bezpiecznego protokołu SSL(Secure Socket Layer) zwiększającego ochronę transmisji danych w sieci. Dodatkowo nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.

W jaki sposób będziemy się z Tobą kontaktować?

Jeżeli dokonałeś transakcji zakupu, możesz otrzymać od nas emaile dotyczące Twojej transakcji. Możemy również kontaktować się z Tobą telefonicznie, jeżeli będziemy mieli ważne informacje dotyczące Twojej transakcji.

Jeśli dokonałeś rejestracji, możesz otrzymywać od nas Newsletter na temat zmian i aktualizacji wprowadzanych do systemu. Z Newsletter-a możesz w każdej chwili zrezygnować.

W jaki sposób możesz poinformować nas o zmianie danych?

Po zalogowaniu się do systemu i wybraniu guzika Dane firmy, możesz wprowadzić zmiany swoich danych osobowych zbieranych podczas rejestracji i używanych do zalogowania się do systemu i wysyłki Newslettera. Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku lub faktury. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.

Wykorzystanie ciasteczek ("cookies")

  1. Poprzez pliki "cookies" należy rozumieć dane informatyczne przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników przeznaczone do korzystania ze stron internetowych (np. typu przeglądarki internetowe). Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. Pliki "cookies" mogą zawierać informacje takie jak: typ przeglądarki internetowej, nazwa strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym, unikalny identyfikator.
  2. Plików "cookies" używamy w celu przechowywania informacji o sesji oraz tworzenia anonimowych statystyk z wyłączeniem możliwości identyfikacji użytkownika.
  3. Plików cookies nie używamy do przekazywania danych osobowych.
  4. Usuwanie plików "cookies" - oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików "cookies" na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików "cookies" w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików "cookies" dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Ograniczenie stosowania plików "cookies", może uniemożliwić poprawne działanie stron Internetowych.

Zmiany naszej polityki prywatności.

Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na niniejszej stronie.

Kontakt

Pragnąc zapewnić najwyższy standard obsługi informujemy o możliwości kierowania sugestii oraz pytań korzystając z formularza kontaktowego na stronie kontaktowej.

Wypróbuj za darmo
extensionLucidOffice
Pakiet aplikacji dla firm i organizacji
people_altLucidCRM
Zarządzanie relacjami z klientami, obsługa zgłoszeń, komunikacja w firmie
emailLucidMailer
Program do mailingu, budowanie bazy, wysyłka kampanii, śledzenie konwersji